Zyc zdrowo, czas na sport.

Wiele lat temu sport byl bardzo wazny w moim zyciu, bieganie, plywanie, silownia spedzilem wiele godzin na takiej aktywnosci. Zmiana zaszla jakies 12 lat temu gdzie moja motywacja wygasla do tego stopnia ze trudno bylo znalezc ochote i czas na cokolwiek z tych form ruchu.
Z czasem zaczelo mi to przeszkadzac bardzo mocno i odczuwalem coraz bardziej skutki nie dbania o forme i cialo. Czesto smieciowe jedzenie tez nie pomagalo, pojawily sie jakies drobne dolegliwsci. Ale teraz juz dosc, czas na zmiany!

Pierwsza forma aktywnosci i moja ulubiona od jakiej zaczalem jest bieganie. Na czym polega nie trzeba chyba nikomu tlumaczyc, jest to chyba najbardziej naturalny dla nas sport. Moga go wykonywac i starzy, mlodzi, kobiety i mezczyzni. Nie ma dyskryminacji, nie ma limitu wieku, nie potrzeba specjalnych zdolnosci. Potrzebujemy jedynie: checi, butow i ubrania i wcale nie musza to byc markowe i drogie rzeczy. Wyznaje jednak zasade ze na butach nie nalezy oszczedzac to bez przesady, w rozsadnej cenie tez mozna kupic i nie tak od razu, zaczac mozemy w tym co mamy pod reka. Ja zaczalem od dzisiaj i moze za jakis czas spotkamy sie na maratonie :-)

Taka mialem dzisiaj trase: 8,32 km w 1,11,04 h i miej wiecej tak polowa biegania a druga marszu.










W drodze powrotnej czekaly mnie dwie przeszkody dzisiaj nie do pokonania biegiem, jedynie wczlapalem ale moze kiedys.....




W kazdym razie pierwszy krok zrobiony, nastepnym bedzie podpisanie umowy na silowni.

No i cos do obejrzenia:

http://youtu.be/wOggOpw6YLw


Komentarze

Popularne posty